Klacht: Bromfiets parkeren deventer

op 29 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedenavond ns ik ga iedere dag met mijn scooter naar het station in Deventer om naar Amsterdam te gaan jullie hebben een mooie fietsenstalling en bromfiets stalling gebouwd je kan er wel 5000 fietsen parkeren en maar 10 brommers snap dat niet het is beveiligt door mensen en camera heb er wat van gezegd daar hoe dat kan ze zeggen klacht gemeente Deventer schijven heb ik gedaan gemeente meneer jan Dirk van Steenbruggen tel foonnummer 0570 693398. Zeggen dat ik bij ns fiets moet zijn kunnen jullie meer parkeer plekken maken voor scooters plek zat nog en genoeg ruimte ik hoop dat ik wat er over hoor groet Vincent reis iedere dag met de trein en op tijd en dat mag ook gezegd worden

Er is plek zat er hoeft niks te gebeuren allen door tegen de mensen die daar zitten de heledag dat ze langs de andere kant ook pag parkeren met scooter

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 09:52 geantwoord