Klacht: broek mist knoop

op 04 juni 2016 over NewYorker in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een leuke broek met bijpassende blouse gepast bij filiaal Weert. Nu bleek dat er een druk knoop van dr broek af was en helaas was dit de laatste in de goede maat, toen vroegen we of er mss korting af kon omdat er een knoop af was. Er werd gezegd dat er 1 euro vanaf kon, erg weinig vind ik, want je moet hem zelf laten maken en er komt ook een andere druk knoop op dan eigenlijk hoort. Navraag gedaan bij de schoenmaker wat een knoop kost en ze vragen er 3,75 voor. Wij weer terug en gevraagd of er toch niet meer afkon dan 1 euro. Maar helaas stug bij die ene euro blijven en ons doorverwijzen naar een andere winkel waar ze er wel druk knopen voor een euro aanzetten, erg slechte manier om klanten te werven en zeker in deze tijd. Uiteindelijk hebben we de broek en de blouse allebei gelaten voor wat het was en alsnog bij een andere winkel goed geslaagd. Bedankt New yorker

Ik vind dat 5 euro korting erg rieeel geweest zou zijn, ik vond het echt een heel mooie broek

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NewYorker

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NewYorker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martien33