Klacht: Bozorger niet aan de deur geweest en zending gemeld als niet thuis?

op 29 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht over DPD,
ik verwachte vanmiddag een pakketje en ben er speciaal voor thuis gebleven omdat ik dit van dit weekend nodig had. ze zouden tussen 1500 uur en 1600 uur komen bezorgen en ik zat maar te wachten aan de deur. toen ik om 1600 uur op de tracking keek zag ik met grote verbazing dat ze om 15.08 aan de deur zouden zijn geweest en stond als afleveringspoging niet succesvol gemeld omdat ik niet thuis zou zijn?? ik heb ook geen kaartje in de bus gekregen. als DPD zo te werk gaat door gewoon niet langs te komen en pakketten op afstand gaat scannen als niet thuis dan vind ik dat erg trieste gang van zaken en niet echt goede reclame voor DPD. het is trouwens al de 2de keer dat ik zoiets dergelijks meemaak met DPD op zaterdag in Terneuzen, een keer zou een door mij besteld lasapparaat bezorgd zijn terwijl ik niks had ontvangen maar wel voor de zending getekend zou hebben. en die bleek later gewoon ergens in de opslag van hun te staan.gelukkig heeft toen iemand nog kunnen regelen dat die nog bezorgd werd maar je zou er bang van worden..hopelijk word er eens werk van gemaakt dat zulke dingen niet meer gebeuren

ontsla dat tuig die zendingen scant als bezorgd en als niet thuis terwijl ze niet eens langskomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door drestar