Klacht: Bose soundbar 500

op 15 juli 2019 over Bose in de categorie Electronica Merken

Mijn Bose soundbar 500 ging binnen een aantal maanden al defect. Hij deed helemaal niets meer.

Ik kon hem opsturen naar Bose en dan werd die binnen 5 dagen gemaakt. Dat kan je snel vinden, maar die 5 dagen gaan pas in als ze hem binnen hebben. Dus de bar was 4 dagen onderweg volgens Bose. Dit gaat toch nergens over. Elke pakket service is de volgende dag op bestemming, jullie vervoerder doet hier 4 dagen over.

Nog allemaal niet zo erg, maar je krijgt hem terug en dan doet die het nog niet! Bel je ze op en bieden ze aan om hem weer gratis te repareren, hallo ik heb gewoon garantie, natuurlijk moet die gratis gerepareerd worden.

Dat ik hem weer 2 weken kwijt ben is jammer. Dit betekend bij onze tv dus totaal geen geluid.

Via de telefoon kom je niet verder dan helaas en jammer voor u.

Een leen toestel of de toezegging dat die binnen een week terug is lijken mij toch beter en klantvriendelijker.

Reparatie binnen een week of een leen toestel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tho1979