Klacht: Uitbetalen beloning gecanceld

op 14 februari 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor ons verblijf zou een beloning uitgekeerd worden. Dit is bevestigd bij het boeken en na het uitchecken email gehad dat uitbetaald zou worden. Ongeveer 1 week later is de status van de beloning gewijzigd naar Verlopen. Op e-mails geven ze nooit antwoord en telefoon duurt ontzettend lang. Uiteindelijk via de telefoon wordt er doorgegeven dat er betaald wordt. Na 2 dagen sturen ze email dat er niet uitgekeerd wordt door onduidelijke oorzaak.

Gewenste Oplossing:

Uitkering beloofde beloning

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wessie21