Klacht: Terug betaling.

op 16 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een appartement geboekt via booking.com omdat door een fout bij hun moest ik een hotel boeken en zou naar het sturen van mail mijn te veel betaalde geld binnnen 14 dagen terug krijgen op mijn rekening. Heb inmiddels meerdere keren contact met hun gehad maar nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Zijn nu een maand verder en vind de afhandeling dan ook zeer slecht. Elke keer als je belt sta je zo wie zo 10 minuten in de wacht en dan wordt er beloofd dat je het geld zo spoedig mogelijk zal krijgen. Had ook afgesproken dat het er voor afgelopen vrijdag zou staan. Maar helaas nog steeds niets en hun hebben nog steeds mijn geld.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik nu binnen twee dagen mijn geld op mijn rekening heb staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Alle klachten die gemeld zijn door Babs14