Klacht: onleefbare omstandigheden op onze bestemming in Egypte

op 13 juni 2019 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden geboekt voor 7 nachten met ontbijt bij villa Elhag Nile View West Bank te Luxor ons reserveringsnr 026219973. van 0406 tot 11062019.
Spijtig genoeg zijn wij van de ene verassing in de andere gevallen de fotos en videos zeggen genoeg. Wij zijn dan ook de volgende morgend gaan vluchten rond 9.00u na de nacht te moeten doorbrengen met enorm veel ongedierte, op de koop toe snachts ook nog zonder electriciteit gevallen, maar wij merkte op dat de stroomkast manueel werd uit geschakeld waardoor onze aangekochte voeding verdorven was, bij deze temperatuur van boven de 40 graden ook geen airco meer mijn vriendin die enorm overbeten was door te slapen in bed met ongedierte, wij hadden ook geen hond nog poes bij geboekt deze huisdieren werden onze verantwoordelijkheid bij aankomst werd ons gemeld dat wij deze dieren moesten verzorgen! doch ik was 1 uur aanwezig toen we merkte dat de hond mijn schoenen aan het kapot bijten was!
de volgende morgen hebben wij gewacht op ontbijt dat er ook niet was.
wij hebben op eigen houtje gezorgd voor een veilige bestemming om onze reis toch te kunnen volbrengen. waar kunnen wij onze fotos en videos doorsturen??

dit was een geval van overmacht en wij eisen ons geld terug van deze boeking, als ook een vergoeding voor de schoenen die nieuw waren, onze voeding, de producten die nodig waren om de huid en haar te behandelen van mijn vriendin, de vervoerkosten naar de andere locatie gedaan met locale tuk tuk ongeveer 2 km en 2 keer moeten rijden met onze bagage

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Regge