Mijn Klacht:
In september 2018 heb ik een appartement gehuurd voor een lang weekend Parijs in april 2019. Ik heb hiervoor betaald 297,28. De avond voor de reis vond ik uit, dat het appartement niet meer beschikbaar was, niemand had me hierover ingelicht. Ik moest volgens booking,com een eventueel ander te huren appartement of hotel zelf eerst voorschieten en zou dit later terug krijgen. Een avond voor vertrek iets boeken in Parijs is natuurlijk veel duurder, dus ik moest nogmaals betalen, nu 493,28. Na vele telefoontjes, mailtjes e.d., moest steeds in het Engels! hebben ze nu beloofd dat ik het verschil van nog geen tweehonderd euro terug krijg. de rest moeten ze nog uitzoeken. veel stress vlak voor de reis om iets anders te boeken, en nu moeilijk doen over de terugbetaling. het is mijn schuld niet dat het appartement niet meer beschikbaar was, erg slordig, dat ik dit niet op tijd heb doorgekregen en dan nog moeilijk doen over terugbetaling.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag op zijn minst de kleine 500 euro extra terug die ik moest betalen voor de nieuwe boeking, want k heb nu twee boekingen in totaal gedaan! Ik heb daar recht op, vind ik, door jullie fout of die van de verhuurder ben ik dit extra bedrag kwijt. Het liefst zou ik nog een extra vergoeding willen door alle gedoe, telefoontjes, tijd die ik aan het regelen en discussiƫren kwijt ben met jullie hierover. De hele tijd Engels moeten praten aan de telefoon met booking.com maakt het er niet gemakkelijker op.
Ik ben echt boos en teleurgesteld over de hele gang van zaken, het heeft een negatieve stempel gedrukt op wat een leuk weekendje Parijs had moeten zijn.
Met vriendelijke groet,
Ine Holterman