Klacht: Geen terugbetaling van alreeds betaalde reservatie

Patricia Sail op 05 augustus 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari 2018 boek ik een nacht via Booking voor een reis in augustus. In mei ontvang ik een mail van booking die zegt dat mijn reservatie geannuleerd wordt.
De reservatie was zonder terugbetaling mogelijk.
Tot op vandaag augustus 2018 is booking niet in staat geweest om het bedrag terug te storten. Op 2505 hebben ze mij telefonisch beloofd dat de terugbetaling binnen de 10 dagen ging gebeuren. Dat waren leugens. Wanneer ik mail krijg ik geen antwoord en wannee ik bel naar de klantendienst wordt ik wacht gezet voorbmeer dan 20minuten.

Gewenste Oplossing:

Niet meer ik staak aalevreservaties via booking. Ik zal hen raadplegen om de hotels te vinden maar zal boeken bij voorkeur rechtstreeks

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door