Klacht: Betreft boeking van een hotel, bevestigingsnummer 2114378266

op 11 juni 2019 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik boekte een hotel voor de nacht van 662019 met de melding dat ik pas laat zou arriveren en of er parking kon voorzien worden. Ik kreeg een bevestigingsmail hiervan. Ik kwam pas rond middernacht aan, parking was NIET voorzien, de meest arrogante man liet me NIET eens inchecken omwille van mijn laattijdige aankomst. Ik kreeg geen enkele mail om mij hiervan te verwittigen, deze arrogante man wou slechts meer en meer geld om mij binnen te laten (!!!!!!!!!) wat ik weigerde met als gevolg dat ik niet kon inchecken, die man zijn geroep en getier, zijn onbeleefdheid en arrogantie kreeg ik er extra bovenop. Het is schandalig om zo als klant behandeld te worden!!!! De hotelkamer was reeds betaald!!! Daarna ben ik naar de politie gegaan om klacht in te dienen!

De kamer was reeds betaald, ik wil het volledige bedrag terug, namelijk 132,50€ een schadevergoeding.
Alsook CAPITAL, de organisatie waarvoor ik aanwezig diende te zijn zal een klacht indienen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Rutten