Klacht: Bedrog op website van het hotel t.o.v aankomst.

Shana27 op 15 juli 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Daar wij aangekomen zijn op 1307 in gatteo a mare ( forlì) in italie zijn wij niet goed geinformeerd geweest door de eigenaars van het hotel. Geen uitleg over hoe alles werkt, wifi was inbegrepen wat ook niet werkt, op de kamer op zich en de hygiene was niets op aan te merken, tot dat wij s’avonds aan onze tafels beschiktte, er lag denk ik al brood van 2 dagen op tafel als je het brood wou breken voor het uiteindelijk te eten viel het uit elkaar alsof je er met een hamer op hebt geklopt, duidelijk geen info over het eten want je kan kiezen tussen 3 gerechten terwijl het op de website er heel anders op staat en ‘ veel meer keuze’ salade bar is elke dag hetzelfde. Voor nog maar te zwijgen over het afschuwelijk ontbijt. Brood van de dag ervoor smorgens, word smiddags en s’avonds opnieuw geserveerd wat ik totaal NIET kunnen vind! En dan hebben we nog de servetten, ik zelf heb in 2 dagen geen servetten gebruikt en toen ik de servetten uiteindelijk wou gebruiken waren die al vuil. Alemaal plekken, dus dat wilt zeggen dat ik mijn mond moet afvegen met de persoon zijn smurrie wat voor ons is geweest ? En als je dan vraagt aan de eigenaar of de tafelkleden of servetten wel elke dag ververst worden, krijg je als antwoord dat ze dit om de 3 dagen doen??? Ik vind dit afschuwelijk en EIS de helft van mijn geld terug of dat booking.com hier iets aan doet of contact met me opneemt!! Want dit pik ik niet!

Mvg Bosmans

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat booking.com contact met mij opneemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door