Klacht: Booking.com reageert niet op mijn klacht

op 10 juli 2019 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Aan het einde van mijn verblijf in een appartement ben ik een paar schoenen vergeten. Ik heb dit meteen dezelfde dag bij de eigenaar van het appartement gemeld, maar die kon ze zogenaamd niet meer vinden; hij heeft ze waarschijnlijk meteen weggegooid of zelf achterover gedrukt. Ik heb hierover begin juni meerdere berichten naar Booking.com gestuurd over het botterespectloze gedrag van de eigenaar van het appartement. Hier heb ik geen reactie op gehad. Drie-enhalve week geleden heb ik hierover gebeld met Booking.com. Ze vonden het erg vervelend en ze zouden naar een oplossing zoeken. Daarna niets meer gehoord. Hetzelfde weer anderhalve week geleden; ze zouden het proberen op te lossen, maar niets meer gehoord. Een paar dagen gelden weer gebeld, weer hetzelfde verhaal, maar totaal geen reactie.

Als er een reactie komt van Booking.com, met een compensatie voor de weggegooide schoenen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan987654321