Klacht: bonnen verlopen

op 26 april 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb drie bonnen van bol.com. Ik wist niet dat er een geldigheidsdatum aan vast zat. Dit staat ook ook niet op de de kaarten.
Minstens 50 euro gaat er nu voor mij verloren???
Ik wilde net een paar leuke boeken gaan bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn tegoed op mijn kaarten gewoon nog te besteden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 mei 2017 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Hanna,

Inmiddels heb ik contact gehad met u betreft deze melding. Ik wacht uw reactie af voor een passende oplossing.

Ik wens u een hele fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Hannawolters