Klacht: Ruwe omgang met koffers

Wim harmsen op 07 juli 2014 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

LS
Tijdens ons vertrek naar Andoora op 23juni zijn we erg geschrokken hoe de chaffeur met onze koffers smeet. Dit was de chaffeur van de ochtend serviceline. We hebben hem er nog op aangesproken ,maar ja toen was het al gebeurd.op de terugreis moet dit ook nog gebeurd zijn , met als resultaat dat de koffer is opengescheurd bij het handvat. Dit is pas geconstateerd bij ontvangst van de koffers in eindhoven ,ook de chauffeuse hier op aangesproken maar die ontkende dat zijner voor verantwoordelijk was,dit omdat ze beweerde dat de koffer defect in Beek door haar in de bus is gedaan. Bij het aanbieden van de koffer in Beek is dit niet door ons geconstateerd. Of de chauffeurs hiervoor aansprakelijk zijn weet ik niet omdat Jan Rap en zijn moer nog al eens behulpzaam zijn om hun eigen koffers uit de bus vissen,waarbij er ook nog al eens gesmeten wordt,De door ons geleden schade kan moeilijk op onze reisverzekering verhaald worden omdat daar een eigen risico van 45,00€ van toepassing is. Graag verneem ik van u of er bij uw bedrijf een regeling is die een vergoeding mogelijk maakt van de door ons geleden schade. Mvg W. Harmsen
Ps. Verder zijn we uitstekend tevreden geweest over de reis en het hotel,ook de overnachtingsmogelijkheden hotels waren deze reis goed.

Goede afhandeling van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door