Klacht: Reistijd

Ruud-janssen op 07 augustus 2015 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben genoten van een 4 daags verblijf in Berlijn. De terugweg was echter minder! ’s Morgens zijn wij om 7.45 uur in Berlijn vertrokken en uiteindelijk waren wij omstreeks 22.00 uur op onze bestemming te Sittard. Ondanks dat we geen files hebben gehad zijn wij dus toch veertien en een kwart uur onderweg geweest! Daarbij waren wij verplicht om aan een afscheidsdiner in Beek (Gelderland) deel te nemen terwijl we geen pakket hadden geboekt. Naast het feit dat de duur van de reis belachelijk is, heeft Bolderman ons niet geïnformeerd over deze onnodig lange reistijd. De terugreis van Beek naar huis was ook onnodig lang om dat deze Belgische chauffeur slecht de weg kende!

Klanten in het vervolg duidelijk over het verloop en de duur VAN TEVOREN informeren (er kunnen natuurlijk geen exacte tijden worden genoemd maar er mocht wel vermeld worden dat de reis de gehele dag zou innnemen). Dit is echter ook een fout van het reisbureau geweest.

Een tegemoetkoming op welke manier dan ook zou niet overdreven zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door