Klacht: Reis niet volgens programma

JerryRhone op 18 oktober 2015 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

In juli hebben wij een reisje Romantische Strasse gemaakt, met als hoogte punt een rondleiding in het kasteel Neuschwanstein.
Deze rondleiding was voor ons het doel van dit reisje. Door vertraging gecreeerd door de chauffeur en de onwil van Bolderman om vooraf kaartjes te reserveren (omdat dit met een creditcard moet) waren er alleen nog kaartjes te krijgen voor een rondleiding van (16.00uur) wat de chauffeur een onredelijke tijd vond en de rondleiding kwam te vervallen. Ook het bezoek aan Augsburg, wat op het programma stond en wij graag heel graag bezocht hadden ging niet door In plaatst daarvan wilde de chauffeur terug naar het hotel om lekker in het zonnetje te zitten bij het hotel.
Wij hebben hierover een klacht ingediend bij Bolderman. Na acht 10 weken kregen wij na 2x aandringen eindelijk een reaktie. Zij vinden dat de chauffeur de reis aangepast heeft en het niet mogelijk is vooruit kaarten te bestellen omdat dit via een creditkaart moet.
Wij hebben uit coulance een korting van 50 euro op een volgende reis gekregen. Wij zien dit echter niet als compensatie. Een volgende reis bij een organisatie die niet doet wat ze beloofd, ik denk het niet!

Wij zouden tevreden zijn met een compensatie waar wij iets aan hebben, zodat je het gevoel hebt gecompenseerd te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door