Klacht: Klacht over de Reis dd 06-05t/m 17-05-2024 :12hoogtepunten Toscane / P Vriends /factuur nr 574965.

[email protected] op 20 mei 2024 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

Mijne heren mevrouw

Wij zijn onlangs terug van een busreis 12 dagen Hoogtepunten van Toscane .
Inplaats het eerste hotel Mizar in Chianciano Terme ,kregen wij een ander hotel ,
Albergo Cristallo in Chianciano Terme .
Wij hebben meldingen gemaakt bij de receptie van wat onze problemen waren over de badkamer die wij kregen .
In het bad waren schimmelplekken , geen warmwater ,de kraan deed het niet en
De douche-slang was niet voor gebruik bruikbaar.
De sifon in het bad was bedekt met weet ik wat en het was heel smerig.
Deze badkamer is zeker maanden niet gebruikt.
Nadat we het hebben gemeld is alleen de douche-slang hersteld.
Wij konden en wilde om hygiënische reden 4dagen hiervan geen gebruik te maken.
Wij hebben dan ook foto’s gemaakt die wij met het zelfde bericht naar de info bolderman
hebben gestuurd.
Ook wil ik nog een melding maken over de bedden , was amper goed om hierop te gaan liggen, diepe kuilen erin etc.
Wij nemen het U bijzonder kwalijk dat dit soort van dingen kunnen gebeuren en niet in U brochure staat vermeld ?
Wij hebben dus niet gekregen wat u ons aanbied in de brochure.
Wij hadden deze reis wetende van het hierboven genoemde dan nooit
geboekt .
In afwachting van Uw antwoord verblijf ik .

Hoogachtend
P Vriends.

Dat laat ik aan U over ,zodat wij het begrijpen waarom het zo gaat en dat het dan niet wordt vermeld
voor dat je gaat boeken..
Het vertrouwen in bolderman is bij ons ver gedaald ,of jullie komen met iets zodat wij weer uit volle vertrouwen in bolderman ,weer een reis kunnen gaan boeken .

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Bolderman
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bolderman

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bolderman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]