Klacht: bol komt afspraken niet na!

op 16 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Al enige tijd ben ik bezig met Bol.com. Ik heb een koffiezetapparaat besteld via de website van bol een onderdeel was kapot tijdens de levering. Kreeg te horen dat de leverancier dit onderdeel niet kon leveren , kreeg te horen van Bol dat ik dit onderdeel kon bestellen en dat mijn geld gestort zou worden Nou….. 3x raden ik heb het onderdeel besteld en betaald, maar heb het bedrag nog steeds niet gestort gekregen.Ik heb meerdere emails verstuurd maar ik word gewoon aan het lijntje gehouden! heel onprofessioneel. Als je een artikel bij bol besteld zijn ze wel heel snel met facturen sturen,maar als ze jou terug moeten betalen hooo maar!
De kosten die ik je zou overmaken, staan met 5 werkdagen op de rekening.

Wat betreft de andere kosten, wil ik je vragen contact op te nemen met de leverancier voor een vergoeding aangezien zij degene zijn die een foutief artikel naar je hebben toegezonden.

Ik wens je een fijne dag toe.

Annemarie

geachte hr/mevr,

de 5 dagen zijn al voorbij maar ik heb nog steeds geen betaling ontvangen.

Dit Bedankt voor je e-mail.

Helaas heb ik geen inzage in deze betalingen en ik heb je vraag doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling om te controleren of er wellicht iets verkeerd is gegaan met deze betaling.

Je hoort zo snel mogelijk van mij.

Een fijne dag gewenst.

Annemarie graag nakijken!
geachte hr/mevr,

Er is mij een toezegging gedaan dat ik het bedrag van mijn aankoop gestort zou krijgen.

ik heb al meerdere emails verstuurd maar krijg geen antwoord wanneer krijg ik mijn geld gestort???

Het bedrag wordt teruggestort op je rekening. Er moest door de verantwoordelijke afdeling eerst gekeken worden waar het mis is gegaan en nu dat achterhaald is kan het geld alsnog worden overgemaakt. Dit zou met maximaal vijf werkdagen op de aangegeven rekening moeten staan. Ik stel je geduld erg op prijs.

Jennipher
de zogenaamde 5 werkdagen die jullie bedoelen zijn ook al voorbij en ik heb nog steeds geen betaling ontvangen!!!!!!

medewerkers van Bol dienen zich aan de afspraken te houden .Ze dienen niet zomaar met toezeggingen te komen met name: Jennifer en Annemarie. Zoals je in mijn emails kunt zien word er steeds gesproken over 5 werkdagen !!

ik moet mijn geld gestort krijgen...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 augustus 2017 om 14:22 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - -
Beste mevrouw Diep,

We hebben al op en neer gemaild en zijn nu in afwachting van de storting.

Laat u mij nog iets weten in reactie op mijn gestuurde email?

Dank en fijne dag nog,
Tony van bol.com