Klacht: Bol.com betaald trainingsgeld niet uit aan werknemer, liegen tegen werknemer over loon.

op 22 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

3 weken bij bol.com gewerkt op 9/6/2016 gehoord dat ik geld zou krijgen binnen 1 week dus op de 17de van juni alleen heb ik nog niks op mijn rekening anderhalve week later. Het uitzendbureau heeft mij 1000 euro netto beloofd na alle uitgaven. Ik kom in Lissabon bij Bol.com en moet dan een contract tekenen voor 750 euro per maand. Alleen maar leugens en niks anders het uitzendbureau naait mij en Bol.com ook. Nu ben ik terug in nederland en ben ik 1000 euro armer en geen cent opgeschoten. Had ik geweten dat het geen 1000 netto was, was ik niet gegaan. Als er geen vergoeding plaatsvind zal ik ook nooit tevreden zijn. Het heeft mij geld gekost en excuses en antwoorden kan ik niet eten of drinken.

als ik mijn vliegtickets vergoed krijg en mijn uitgaven voor transport en verblijf. Deze grap heeft mij ongeveer 1000 euro gekost en ik heb nog geen cent van Bol.com ontvangen, terwijl ik 3 weken bij hun heb gewerkt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Omer55

6 maanden geleden - Recruiter voor Bol.com heeft contact opgenomen en excuses aangeboden, heb haar geinformeerd dat ik niks met haar excuses kan, ik kan het niet eten en ook niet drinken mij is geld belooft en er is gelogen tegen mij. Ik wil dit gewoon eerlijk recht gezet hebben, als je schade aanricht dan dok je gewoon klaar punt uit.

Reactie van de melder van de klacht Omer55

6 maanden geleden - Uitzendbureau Unique NL ING Noord gebeld over de klacht, laten weten dat hun mij 1000 euro netto hebben beloofd per maand. Geinformeerd dat dat ineens 750 euro is geworden bij Bol.com. Het is gewoon niet eerlijk allemaal aan antwoorden en excuses heb ik niks. Doe gewoon wat je belooft hebt.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 juni 2016 om 08:44 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Umur,

Op deze website worden alleen klachten behandeld die door consumenten worden geplaatst.

Jouw klacht heb ik doorgezet naar de HR afdeling met het verzoek om contact met je op te nemen.

Jolanda

Heeft op 23 juni 2016 om 22:58 geantwoord

Doorverwezen maar nog geen contact met mij opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omer55