Klacht: Bol.com account gehackt

op 01 april 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een email van de acountor, het incasso bureau van bol.com te hebben gekregen, over een openstaand bedrag, heb ik vernomen dat mijn account gehackt is. Mijn adres was gewijzigd. Ze hebben via mijn account een aantal computerspellen besteld die via acceptgiro betaald zouden worden. Ze hebben waarschijnlijk ook mijn email veranderd, aangezien ik geen enkele bevestigingsmail van bol.com heb ontvangen. Na telefonisch en mail contact met zowel bol.com als de accountor, is het nog steeds niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Wanneer alle verkeerde bestellingen en mijn account bij bol.com zijn opgeheven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 01 april 2016 om 18:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken en wij zijn blij dat we het met elkaar hebben kunnen bespreken.

Wij wensen je nog eenm fijne avond.

Groet,
Het Social Media Team van Bol.com

Heeft op 25 mei 2016 om 19:50 geantwoord

Het is nu bijna 2 maanden verder en na een aangifte bij de politie en een hoop zorgen, was ik in de veronderstelling dat bol.com het opgelost had. Blijkbaar niet, want ik krijg weer een aanmaning van het incassobureau. Hoe kan dit toch?

Alle klachten die gemeld zijn door Bartmom