Klacht: boetes en dreigen

op 10 juni 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd in Spanje via een ondermaatschappij van Hertz. Mooie prijs, netjes geholpen in Spanje en na verloop auto weer ingeleverd. So far so good. IN Spanje is het krijgen van een boete kinderspel en blijkbaar is het mij dit jaar ook gebeurd dus kreeg ik een brief van Hertz. Conform de voorwaarden krijg ik een brief waarin vermeld staat dat ik 40 euro moet betalen voor administratiekosten als gevolg van een openstaande boete. In de brief ook informatie hoe ik alles kan nazien. Heb ik dus gedaan, maar geen enkele informatie zichtbaar. Niet waar, hoe laat en wat ik niet juist zou hebben gedaan. Gebeld met Hertz en dan krijg je een contactcentrum. Aardige vent aan de lijn die netjes antwoord geeft volgens het boekje. Inhoudelijk kan hij niets zeggen want eigenlijk weet hij niets. Ik krijg dus een brief met het verzoek te betalen, maar ik kan nergens iets zien of ik echt een boete heb. We spreken Spaans thuis dus even bellen met Spanje afdeling verkeersboete. DE dame schrikt van de hoge administratiekosten want Hertz hoeft alleen maar een paar gegevens door te sturen en zij zorgen voor de boete richting Nederland. Nog even gevraagd of zij kan zien waar en wat we fout gedaan hebben dus ik geef wat informatie door, maar daar kunnen ze niets mee. Nog geen paar dagen later krijgen we weer een brief van Hertz. Ik moet die 40 euro betalen anders komt er een incassobureau en in middels sta ik op hun zwarte lijst. Ja zo snel gaat dat bij Hertz. Ze laten niets zien, kunnen dus niets aantonen, maar ik moet ze geloven op hun mooie lieve blauwe ogen.
Hertz is niet klantvriendelijk, nee ze vertonen huftergedrag, zijn absoluut niet klantgericht en ze hebben hun administratie niet op orde. Ja voor hun eigen kosten, maar ze kunnen niets helder onderbouwen.
Ben ik treurig op hun lijst te staat? Nee, nooit meer Hertz of een van hun ondermaatschappijen. Wilt u een auto huren bij Hertz? lees dan eens goed op internet onder klachten aan Hertz en dat had ik ook moeten doen. Mijdt deze groep, dat had ik ook moeten doen en dat zal ik ook blijven doen.
Hertz First and fck the rest, denk ik dan maar weer.

Bij zo een maatschappij kan ik niet meer tevreden zijn. Mijden is het resultaat en mijn advies.
Slecht bereikbaar, slechte service en klantonvriendelijk, maar dat had ik dus kunnen weten.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 13 juni 2018 om 12:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dondernardus