Klacht: Boete essent opgelicht!!

op 21 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Bij mediamarkt werd mij een aanbieding gedaan van Essent om daar klant te worden.Aangegeven dat ik pas 3 maanden geleden was overgestapt van Oxxio naar Eneco en dat ik aan een jaar contract bij Eneco vast zit.Medewerker Essent gaf aan dat dit geen probleem was,zij betaalden de overstapboete(100 euro).
Aangegeven dat Eneco mijn boete van Oxxio(250 euro) heeft betaald en dat ik dit dan terug zou moeten betalen. De medewerker van Essent zou een uitzondering maken en beide boetes kon ik declaren. Daar ik 2 adressen heb,betreft het dus 700 euro. Net contact gehad met Essent,zij vergoeden alleen de boete van de Eneco en wat er in de winkel is gezegd kunnen ze niks aan doen. Ik mag dus 700 euro aan Eneco betalen. Contract annuleren kan ook niet,omdat ik een mediamarkt cadeaubon kreeg(die ik overigens best terug wil geven). WORD DUS GEEN KLANT BIJ ESSENT JE WORD ZWAAR IN DE MALING GENOMEN.

Geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 22 januari 2014 om 09:22 geantwoord

Geachte mevrouw Hendriks,

Ik heb zojuist van mijn collega van het klachtenteam begrepen dat uw klacht is afgehandeld. Zij heeft zojuist ook met u telefonisch contact gehad.
Zoals afgesproken sluit ik ook uw klacht op deze website.

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SammieH