Klacht: Boeking kwijt door onduidelijke site

op 05 juli 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Ik had een auto geboekt van 25 aug t./m 15 sept. Ik wilde deze huur met twee dagen verlengen tot en met 17 september dus.
Ik ben op de site naar \” reserveer auto\” gegaan en heb gekozen voor de optie om voor 2 dagen (een andere auto erbij te boeken). Ik krijg een bevestiging en schrik mij rot. De boeking van twee dagen heeft mijn huidige reservering overschreven. Dit kan niet meer teruggedraaid worden, echt bizar.
Ik kan nu een auto huren voor de dubbele kosten. Ik heb Hertz gervaagd mijn boeking terug te draaien of een tegemoet koming in de kosten omdat ik vind dat de site niet naar behoren werkt. Je krijgt geen vraag; \’weet u het zeker of u overschrijft uw boeking\’ .
Ik boek ongeveer 4 keer per jaar een auto bij Hertz en dan mag ik enige coulance verwachten vind ik.

Als ik mijn oude boeking terug krijg tegen mijn prijs (ca. E 350.=) of een tegemoetkoming in de kosten. Als ik nu opnieuw een auto voor drie weken boek ben ik tussen de 650 - 700E kwijt.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 25 juli 2016 om 09:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door BekkersR