Klacht: Bestelling wordt niet geleverd

op 26 juli 2018 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Op 12 juli heb ik een bestelling geplaatst bij Body Fitshop, vervolgens kreeg ik de volgende dag van PostNL dat ze mijn pakketje hadden geleverd bij de buren. Dit is echter een hofje (nummer 159 – 171) welke weer onder zijn verdeeld in A tm F. Er staan geen nummers bij de huizen in het hofje dus ik heb geen idee waar mijn pakketje is geleverd.

Ik heb dit aangegeven bij Body Fitshop en zij zouden dit uitzoeken. Vervolgens krijg ik van hen te horen dat het pakket is geleverd op nummer 71 (het mailtje van PostNL zei 171). Toen ik aangaf dat het pakketje ook daar niet ligt maar dat ik nummer 171 had doorgekregen van PostNL zei de medewerker dat het inderdaad nummer 171 is. Nou daar heb ik dus niks aan want dat is dat hofje.

We zijn nu inmiddels meer dan 2 weken verder en ik krijg geen reactie meer van Body en Fitshop. Ik vind dit teleurstellend want ik ben mijn geld dus kwijt ik heb niks ontvangen.

Ik wil mijn geld terug of dat het pakketje alsnog opgestuurd wordt naar mijn thuisadres (gierstraat 41 in haarlem).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Body en Fitshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door em89