Klachten over Body en Fitshop

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Body en Fitshop zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Fitness

3 klachten gemeld
3 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Niet geleverd

Klacht van N. B op 10 maart 2022 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Mijn pakket is niet bij mij afgeleverd. Krijg ik vervolgens te horen dat die 130 km verderop is afgeleverd en opgehaald. Wil ik mijn geld terug gaan ze opnieuw een onderzoek starten. Lees meer

Klantenservice Slecht

Klacht van Nickwarnsveld op 18 juli 2021 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Vreselijke klantenservice! Eerste en laatste ervaring met BodyFit. Ik heb op 01/07/2021 een bestelling gedaan via jullie website en direct met iDeal betaald. Ik heb gekozen voor avondlevering en heb hier €5 extra verzendkosten voor betaald, mijn pakket zou worden afgeleverd op... Lees meer

Aangepast factuur

Klacht van Michel7544 op 17 december 2020 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Ik heb 22 november een pakket besteld en vervolgens een deel daarvan retour gezonden. ik zou een aangepaste factuur ontvangen en tot nu toe nog niks ontvangen. Bestelling NL13568790 Ondertussen heeft afterparty extra kosten in rekening gebracht Lees meer

Klantenservice

Klacht van Annenederland op 22 januari 2019 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Ontzettend slechte klantenservice! Ik bestel elke maand 3 dozen met smartbars en was er super tevreddn over. Alleen dit keer was er echt iets mis met het product, alle reprn waren taai en de chocolade was helemaal weggezakt naar 1kamt... Lees meer

Zeer slecht

Klacht van Ezra1993 op 21 januari 2019 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Klantenservice moet body en fit zeker nog wat leren. Caffeine stond NIET vermeld op het label wat er wel in zit hier kwam ik achter na een shake heb caffeine allergie. Pot van 2 kg weg waar ik niks aan... Lees meer