Klacht: Niet geleverd

op 17 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

8 juni een bestelling gedaan vandaag 17juni staat er nog steeds bij post nl: zending aangemeld maar niet overgedragen. 4x contact gehad met cooblue en ze zeggen dat de afdeling bezorgen ermee bezig is. Helaas hoor ik niks van die afdeling.De bestelling is niet in ontvangst genomen door post nl dus de fout ligt intern. Hoe moeilijk kan dat nou zijn om op te lossen?

12 juni heb ik contact gehad en ik zou tervreden zijn als ze naar een oplossing zouden zoeken. Bijv een nieuwe bestelling plaatsen die wel op tijd geleverd wordt en daarna rustig kijken wat er mis ging met de oude bestelling.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 dagen geleden - Hoi Axel, Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om een review te plaatsen. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het bezorgen van jouw pakket zo stroef gelopen is. Dit is dan ook niet de service die jij van ons verwachten mag, en hier willen wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Wat fijn om te lezen dat jouw aankoopbedrag uiteindelijk teruggestort zal worden. Als wij op het moment nog iets voor jou kunnen betekenen ontvangen wij graag een e-mail geenglimlach@coolblue.nl. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Damming