Klacht: zeer slechte bezorging!

s timmermans op 16 juli 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf BN DeStem
Status Open
Datum 16 juli 2021

Een klant van BN DeStem heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de krant, waarbij hij in de afgelopen weken vijf keer geen krant heeft ontvangen. Hij uit zijn frustratie over de situatie en het lange wachten aan de telefoon om het probleem te melden.

Mijn Klacht:

Vandaag 16-7-2021 weer geen krant ontvangen!!!

Vind het nu toch wel een beetje te gek worden!

de laatste paar weken al een keer of 5 geen krant gehad!!

Heb ook geen tijd om iedere keer zo lang aan de tel te wachten om het te melden.

Gr S Timmermans

Gewenste Oplossing:

Wil gewoon netjes iedere dag de krant ontvangen!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s timmermans
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM