Klacht: cadeau bon

jenny K op 29 november 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf BN DeStem
Status Open
Datum 29 november 2021

Een klant heeft twee cadeaubonnen ontvangen van BN DeStem, maar ondervindt problemen bij het activeren ervan. De klant vraagt om instructies over hoe de activatie moet plaatsvinden.

Mijn Klacht:

ik heb 2 cadeau gekregen maar kan ze niet activeren.Hoe moet het. ?????

Gewenste Oplossing:

Handleiding op welke site ik moet zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jenny K
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM