Mijn Klacht:
ik heb 2 cadeau gekregen maar kan ze niet activeren.Hoe moet het. ?????
Gewenste Oplossing:
Handleiding op welke site ik moet zijn
Een klant heeft twee cadeaubonnen ontvangen van BN DeStem, maar ondervindt problemen bij het activeren ervan. De klant vraagt om instructies over hoe de activatie moet plaatsvinden.
ik heb 2 cadeau gekregen maar kan ze niet activeren.Hoe moet het. ?????
Handleiding op welke site ik moet zijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM