Wij ontvangen de krant al ruim 2 weken te laat.
door de week ca 08.30 en op zaterdag ca 10.00 uur.
Ik zou het heel fijn vinden als dit opgelost wordt. Lees meer
Op maandag 25 februari geen krant bezorgd!!!! Lees meer
afgelopen maandag de krant pas om 11.30 uur in de bus gekregen.
Nu heden morgen bijna half negen nog geen krant.
De overeenkomst met de Stem is dat krant voor 07.00 uur in bus moet liggen, daar betalen we voor dus moet... Lees meer
Op woensdag 30 januari is de krant bezorgd om 04.15u.
De bezorger heeft zich toegang verschaft via de voordeur, naar de brievenbussen, door zich met geweld tegen slot te duwen, daar de deur gesloten is en bewoners wakker zijn... Lees meer
Al 2 dagen geen krant ontvangen Lees meer
De krant wordt niet volledig door de bus gedaan. De klep blijft openstaan. Lees meer
De afgelopen weken regelmatig een beschadigde krant ontvangen,
deze week zelfs 3 keer. Wordt niet correct gevouwen alvorens in
de brievenbus wordt gepropt. Lees meer
na vakantie zou krant op 31 oktober weer in de bus vallen, dus niet. Gebeld, zou opgelost worden, dus niet. Op 1 november wederom geen krant, gebeld. Op 2 november geen krant, gebeld. Vandaag 3 november geen krant, gebeld. Hoe... Lees meer
Alweer geen krant,ik denk er overna om een andere krant te nemen!!! Lees meer
de afgelopen 6 weken 4 x de krant niet ontvangen o.a. vandaag , ook maandag 1 oktober en het weekend ervoor de zaterdag krant. Wij zijn te laks om er dan direct melding van te maken. Het kan zijn dat... Lees meer