11-4-2017 ben ik als Oplichtster weggezet in uw krant. Nu is in de rechtbank naar voren gekomen dat meneer alles uit emotie heeft gedaan. Proces verbaal kan gemaild worden Lees meer
krant te laat in de brievenbus Lees meer
Mijn naam is Heeren we zijn 56 jaar lid van de krant nu heb ik deze week al 4 dgn geen krant gehad ik ben hierin erg teleurgesteld kan niemand bereiken die mij te woord wil staan Lees meer
J.l. zaterdag was de krant pas na 8.00 bezorgd. Toen was ik alweer weg naar mijn afspraak. Dus te laat bezorgd.
Heden weer geen krant. Nu wil ik weer een afhaalbon die mij zaterdag is aangeboden maar die dus niet door... Lees meer
Ook 24-5-18 Is de krant veel te laat bezorgt en dan hangt het nog aan de buitenzijde voor een groot deel uit de brievenbus.
Op 25-26-28-5-18 Geen krant gekregen.
Het ergste is dat je niemand persoonlijk te spreken krijgt. Alleen zo'n... Lees meer
Wederom afgelopen Zaterdag geen krant gehad.
Even is het dit jaar goed gegaan.Ben meer dan 50 jaar lid.
Vorig jaar was het helemaaal een ramp. Een week geen krant gehad.
Ajs je beld, krijg je een bandje die zegt dat je maar een... Lees meer
Op 16-13-12en 11 april de krant te laat ontvangen. Als ik 's-morgens om 7.45 uur naar mijn werk ga en ik heb de krant dan nog niet ontvangen dan heeft het geen zin meer deze 's-avonds te lezen. Dit is... Lees meer
In 3 weken tijd is de zaterdagkrant 2 keer niet geleverd. Lees meer
beste mensen het heeft weer een maand goed ge gaan met de bezorging van daag weer een krant die uit elkaar viel zo nat was hij was niet meer te lezen ik heb al verschillende keren een briefje... Lees meer