De krant van Willemen Lavadijk 6 zou bij ons Jadedijk 62 2 weken worden bezorgt wacht al 4dagen op de krant ,maar ook bij Lavadijk 6 ligt de krant niet in de bus .Is al 4 dagen gemeld... Lees meer
Geen bn de stem ontvangen vandaag is niet de eerste keer dit jaar verscheidenen meldingen gedaan , Je kan niemand aan de lijn krijgen om een klacht te bespreken. Je wordt verwezen naar internet , ten eerste is het een... Lees meer
Het ging een lange tijd goed maar vandaag toch weer geen krant ontvangen.
Vanaf januari misten we maandelijks wel enkele kranten op verschillende dagen. Nadat ik de krantenbezorger eens trof in de ochtend zei hij me dat dit kwam omdat ze... Lees meer
Al ruim twee weken krijg ik mijn krant laat of helemaal niet. Lees meer
vorige week een aanvraag gedaan voor 4 weken een gratis krant op papier en niets ontvangen. Lees meer
In de vakantie-periode, hebben we een vervanger gehad en de krant was in die periode keurig op tijd. Nu de vaste bezorger, weer zijn routje loopt (wandelt) is de krant elke dag, minimaal, een half uur te laat. Dit is... Lees meer
Al twee dagen mijn krant te laat ontvangen Lees meer
ieder dag hangt de krant half uit de brievenbus. Mensen zien dus dat je niet thuis bent. Ook na paar keer vriendelijk verzoek om de krant goed door de brievenbus te doen nog steeds deze vervelende ervaring. Met regen... Lees meer
Voor de 5de week hebben we nu op zaterdag geen krant. Door vakantie heb ik dit niet eerder kunnen melden. Voor de niet lever periode heb ik ook melding gemaakt van geen krant ontvangen. Dit kwartaal haast geen krant ontvangen... Lees meer
Door de week wordt de krant om 08.15 uur pas bezorg en op zaterdag heel laat tijd weet ik niet want dan zijn we al op ons werk. Lees meer