Klacht: Nieuwe telefoon total loss gemaakt door Blue Phone

op 22 april 2019 over Blue Phone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had mijn nieuwe telefoon nog geen 2 weken toen ik hem heb laten vallen met als gevolg barsten in het scherm. Ik ging naar Blue Phone om een nieuw scherm er op te laten zetten. Toen ik mijn telefoon terug kreeg, werkte de proximity sensor niet meer waardoor het beeldscherm zwart werd en ook niet meer aan ging in bepaalde menu’s, wat de telefoon onbruikbaar maakt. Ik ben teruggegaan en de telefoon werd voor een tweede keer uit elkaar gehaald. Het probleem (wat achteraf een simpel rubbertje schijnt te zijn geweest aldus een second opinion bij een andere telefoonzaak) werd niet gevonden bij Blue Phone en ik kreeg de telefoon kapotter terug dan ik hem had ingeleverd. Ik heb de telefoon voor een derde keer ingeleverd en toen ik hem voor de derde keer terug kreeg zat er een barst in mijn nieuwe scherm en werkte de fingerprint sensor ook niet meer! Ze verklaarden mijn telefoon total loss en wilden niets meer voor me doen. Mijn 2 weken oude telefoon was kapot gemaakt door hen. Ik heb geen vergoeding gekregen; helemaal niets. Slapeloze nachten; ik snap niet dat dit zomaar kan!

Vergoeding van telefoon en reparatiekosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blue Phone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blue Phone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominieque