Klacht: Hebben mijn telefoon kapot gemaakt en geven niks terug

op 12 juni 2019 over Blue Phone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn telefoon ter reparatie gebracht op 6 mei 2019. Het backlight moest gemaakt worden en dat kon voor 60 euro. Nu 1,5 maand later ben ik meer dan 10 keer naar de winkel geweest en word ik elke keer gevraagd een andere keer terug te komen. Op een gegeven moment bleek dat ze de camera kapot hadden gemaakt en dat ze deze niet kunnen reparen. Ik heb in een briefje opgesteld dat ze me een refurbished model geven voor de prijs van de originele reparatie. Deze zou ik gisteren kunnen ophalen maar weer hebben ze gezegd dat ik een andere keer terug moet komen. Ik heb volledig het vertrouwen verloren dat ze me ooit nog gaan compenseren.

Ik wil een goede werkende Sony Xperia Z5 met daarbij behorende garantie. Waarbij elke functie goed werkt. En zo snel mogelijk zonder dat ik daar nog langer op moet wachten of meer dan 1 keer naar de winkel moet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blue Phone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blue Phone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MPrust