Mijn Klacht:
Ik heb op 27-5 een ligstoel met kussen besteld. Deze zou op 30-5 geleverd worden. Tot op heden nog niets ontvangen, geen track and trace, geen informatie mbt de levering, helemaal niets. Telefonisch is de Blokker niet bereikbaar, ze zijn óf in gesprek óf de wachtrij is zo lang dat het zinloos is om te blijven hangen; je komt nooit aan de beurt. Ik heb op 31-5 een e-mail gestuurd met het verzoek om informatie en de status van de levering. Volgens de autoreply zou ik voor 2-6 antwoord krijgen. Vervolgens heb ik op 2-6 een autoreply gekregen waarbij ze aangaven dat ze tot op heden mijn e-mail nog niet hebben kunnen beantwoorden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden zodra ik mijn ligstoel en kussen heb ontvangen, inclusief een excuses. Op zichzelf is het geen probleem als een bestelling vertraagd is, maar het gebrek aan informatie vind ik stuitend. Het opschalen van een callcenter zodat je klanten in ieder geval te woord kunt staan en informatie kunt geven is een kleine ingreep en kweekt veel goodwill bij je klanten.
