Klacht: Incommunicado

jolanda.bassie op 12 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 juni een parasol besteld en betaald. Ik heb via de mail een bestelbevestiging gehad. Daarna heb ik niks meer gehoord. Ik wist mijn wachtwoord voor mijn account niet meer en na 6 pogingen mag ik het niet meer proberen. Ik moet contact opnemen met de klantenservice. Maar de blokker is incommunicado via al hun kanalen. Had ik nog niet betaald, dan zou ik het nog niet zo erg vinden. Het allerergste vind ik gewoon dat ik genegeerd wordt. Geef gewoon even een teken van leven. Het excuus dat het met post.nl te maken heeft gaat ook niet op, omdat andere bedrijven hun leveringen via post.nl wel op tijd bij mij thuis hebben gekregen. Ik baal ontzettend van de blokker.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn product heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door