Geboden Oplossing:
Beste mevrouw,
Excuses voor de late reactie op uw bericht. Vanwege de enorme drukte in november, december en half januari ben ik niet eerder aan uw bericht toegekomen.
U geeft aan dat u in 2014 een Tefal GV7340EO/23 heeft aangekocht. Wij geven twee jaar garantie op dit artikel. Hier zit u buiten. Om een garantie aanvraag te kunnen doen moet er een aankoopbewijs getoond kunnen worden. De Blokker winkel heeft niet de mogelijkheid om de bon voor u op te zoeken. Zij kunnen maximaal twee maanden terugkijken in de kassa. Mocht u een kopie van de kassabon willen hebben ondanks dat het defect buiten de garantie valt dan kan ik deze voor u opzoeken. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- winkel van aankoop.
- dag van aankoop.
- tijdstip van aankoop, zo precies mogelijk.
- omschrijving van aankoop. Is er behalve de GV7340EO nog meer aangekocht? Welk betaalmiddel is er gebruikt?
U kunt bovenstaande gegevens het beste doorgeven via een e-mail naar [email protected]. Graag hierbij het volgende contactnummer vermelden: 1348024. Op deze manier kunnen wij u sneller helpen.
Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).
Met vriendelijke groet,
Saskia
Blokker webcare