Klacht: garantiebon kwijt

Doesh op 03 januari 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2014 hebben wij in de blokker zoetermeer stadshart een tafel gv7340E0/23 aangekocht voor onze ouders als kerstkado. Nu begint deze na een jaar gebruik te lekken.
Helaas hebben wij de bon iets te goed opgeborgen en kunnen deze niet meer vinden.
Bij de blokker willen ze bon niet opzoeken, geen idee waarom niet, lijkt mij een kleine moeite aangezien we nu 122 euro moeten betalen ter reparatie, of anders een nieuwe generator moeten kopen. Ik vind het jammer dat de blokker niet meewerkt met het uitdraaien van de bon.

Gewenste Oplossing:

Als de generator gratis wordt gerepareerd

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - In december 2014 hebben wij in de blokker zoetermeer stadshart een tafel gv7340E0/23 aangekocht voor onze ouders als kerstkado. Nu begint deze na een jaar gebruik te lekken. Helaas hebben wij de bon iets te goed opgeborgen en kunnen deze niet meer vinden. Bij de blokker willen ze bon niet opzoeken, geen idee waarom niet, lijkt mij een kleine moeite aangezien we nu 122 euro moeten betalen ter reparatie, of anders een nieuwe generator moeten kopen. Ik vind het jammer dat de blokker niet meewerkt met het uitdraaien van de bon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 27 januari 2017 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Excuses voor de late reactie op uw bericht. Vanwege de enorme drukte in november, december en half januari ben ik niet eerder aan uw bericht toegekomen.

U geeft aan dat u in 2014 een Tefal GV7340EO/23 heeft aangekocht. Wij geven twee jaar garantie op dit artikel. Hier zit u buiten. Om een garantie aanvraag te kunnen doen moet er een aankoopbewijs getoond kunnen worden. De Blokker winkel heeft niet de mogelijkheid om de bon voor u op te zoeken. Zij kunnen maximaal twee maanden terugkijken in de kassa. Mocht u een kopie van de kassabon willen hebben ondanks dat het defect buiten de garantie valt dan kan ik deze voor u opzoeken. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- winkel van aankoop.
- dag van aankoop.
- tijdstip van aankoop, zo precies mogelijk.
- omschrijving van aankoop. Is er behalve de GV7340EO nog meer aangekocht? Welk betaalmiddel is er gebruikt?

U kunt bovenstaande gegevens het beste doorgeven via een e-mail naar [email protected]. Graag hierbij het volgende contactnummer vermelden: 1348024. Op deze manier kunnen wij u sneller helpen.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door