Klacht: besteld artikel niet geleverd

Maureen1964 op 31 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22-5-2017 een sonicare tandenborstel besteld. In de mail staat dat deze 23-5-2017 geleverd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen, Ik heb al netjes betaald. Geen mail meer ontvangen dat er vertraging is !? zelfs al 2x 10 minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice. Geen reactie! Heel slecht!!

Gewenste Oplossing:

Dat ze eens een reactie geven!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Gezien het feit dat Blokker tot op heden niet heeft voldaan aan haar verplichting om binnen de gestelde termijn de bestelling te leveren en verder geen reactie (ondanks de belofte van een medewerkster van Blokker via het call Centre) heeft gegeven, stellen wij u nadrukkelijk in gebreke. We verzoeken u dringend het bedrag Euro 54,99 dat aan Blokker op 22-05 met kenmerk 22-052017 is overgemaakt terug te boeken op rekeningnummer INGB 0701 6313 41 en de bestelling derhalve te cancellen. Uw slechte service leidt ertoe dat wij uw dienstverlening kenbaar gaan maken aan Kassa en via Facebook.

Alle klachten die gemeld zijn door