Klacht: 5 dagen bezorgtijd ipv 1

Mevrouw de Bruijn op 22 september 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 september 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw de Bruijn, Allereerst onze excuses dat uw bestelling niet tijdig geleverd is. Wij streven ernaar bestelde artikelen binnen 1 werkdag te leveren. Echter kan het soms voorkomen dat er een vertraging kan ontstaan aan de hand van een...

Bedrijf Blokker
Status Opgelost
Datum 22 september 2014

Een klant van Blokker ervaart problemen met de bezorging van een televisie die op donderdagavond was besteld. Volgens de informatie van Blokker zou de levering op zaterdag plaatsvinden, maar na contact met de klantenservice bleek dat de bezorging mogelijk pas op dinsdag of woensdag zou zijn vanwege een fout van PostNL. De klant vindt het onterecht dat hij de gevolgen van deze vertraging moet dragen.

Mijn Klacht:

mijn zoon besteld op do avond een tv, deze zou volgens het schema van Blokker dus zaterdag bezorgd worden, op maandag maar eens gebeld, wordt misschien dinsdag maar wrs pas woensdag omdat Postnl geen rekening had gehouden met grootte van de doos?? dat is toch niet mijn verantwoording, maar wordt het zo wel, Blokker is totaal ongevoelig voor het aangedragen argument dat zij postnl dan dus verzuimen correcte verzendinfo te geven

Gewenste Oplossing:

als mijn TV vandaag nog bezorgt wordt, maar er is me al Beloofd door Blokker dat ze niets voor me kunnen doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 september 2014 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Bruijn,

Allereerst onze excuses dat uw bestelling niet tijdig geleverd is.
Wij streven ernaar bestelde artikelen binnen 1 werkdag te leveren.
Echter kan het soms voorkomen dat er een vertraging kan ontstaan aan de hand van een storing.
Wij hebben zojuist contact gehad met onze bezorgdienst Extra@Home, zij geven aan dat uw bestelling vanmiddag geleverd gaat worden
tussen 12:00 uur en 15:00 uur. Mocht het u niet uitkomen dan kunt u contact opnemen met het volgende nummer:
088-6126880 en een nieuwe afspraak maken. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

A. Heidanus
Blokker Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Blokker is afgesloten door de melder van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Mevrouw de Bruijn

Heeft op 23 september 2014 om 17:07 geantwoord

ik heb in ieder geval een oprecht overkomende excuusmail gehad van Blokker waarin ze aangeven dat ze de levertijd van grote pakketten zullen aanpassen op de website, omdat ze de belofte vandaag besteld, morgen in huis niet kunnen waarmaken, overigens wordt er hier gesproken over een storing , en werd me gister verteld dat postnl geen rekening had gehouden met de grootte van het pakket. Ga er maar vanuit dat de TV vandaag bezorgd wordt, tot op heden is hij er nog niet

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - helaas, is de TV vandaag niet bezorgt, ben niet echt verrast, maar wederom teleurgesteld , dat wel

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM