Klacht: 30 april leveren? inmiddels 6wk verder

roxs1 op 11 juni 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jullie zijn echt grappig, bijna dan…

Nadat ik hier al eerder mijn klacht heb gemeld kreeg ik 18 mei bericht dat het opgelost was… Nou ik weet niet hoe jullie het opgelost hebben maar in ieder geval niet met mijn bestelde en betaalde lounge set en tuintafel met 6 stoelen te leveren… Ik wacht namelijk nog steeds!

30 april zou het geleverd worden… Nu dus 6wk verder en nog niets in huis… Of tuin!

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelde en betaalde spullen compleet geleverd worden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 juni 2015 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Driesse,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben u zojuist een inhoudelijke e-mail omtrent uw klacht gestuurd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Blokker Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door