Klacht: blokkade achteraf betalen

op 28 mei 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hoe is het mogelijk dat ik een blokkade heb terwijl er geen achterstand of iets dergelijks is en moet nog steeds een teruggaaf ontvangen van klant en is tot op heden niet gebeurt.

Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

als mijn blokkade is omgezet en dat ik gewoon weer achteraf kan betalen want in sommige gevallen is dit echt nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 29 mei 2020 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi,

Uiteraard vinden wij het vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten.

Elke keer als iemand een bestelpoging doet wordt er een beoordeling gedaan. Deze kijkt naar de gegevens die ingevoerd worden, de betalingsgeschiedenis op deze gegevens, openstaande bedragen en het bedrag van de bestelling. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of we het krediet zullen verlenen voor de bestelling.

Voor meer informatie over deze beoordeling willen wij je graag doorverwijzen naar onze klantenservice. Je kunt met onze klantenservice chatten via https:app.klarna.comlogin. Ook kan je de contactopties vinden op https:www.klarna.comnlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Michel

Alle klachten die gemeld zijn door yespas