Klacht: Blijf van mijn geld af!

op 20 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Een ster is teveel!!

Wat is ziggo echt een verschrikkelijk bedrijf.
Ten eerste beëindigen ze je contract twee weken te vroeg, terwijl het netjes is doorgegeven door de nieuwe partij.
Daarna willen ze je ook nog 2,5 maand EXTRA laten betalen.
Gewoon een factuur sturen voor de maand juni, het bedrag afschrijven voor juni, terwijl je al op 6 mei door bent afgesloten van de verbinding.
De verbinding daarentegen was ook nog eens bar slecht, betaalt er ook nog veel te veel geld voor.
Als je dan belt, kunnen ze alleen iets verbeteren, als je tenminste 30 euro per maand meer gaat betalen.

Toen ik te vroeg werd afgesloten van hun verbinding, kreeg je ook gewoon letterlijk te horen: je bent geen klant meer bij ons, dus wij kunnen niets voor je doen.
Geen klant, maar betalen, dat wel.
Echt een grote BULLSHT!

Ga NOOIT een contract aan met Ziggo. Er is een reden dat ze slecht presteren, dat alle klanten wegrennen naar een ander aanbieder.
Het zijn opl1chters en kunnen totaal niet omgaan met mensen.

Als jullie van mijn geld af blijven en ook het tegoed van afgelopen maand terugstorten.
Ik heb voor een volle maand betaald, terwijl jullie me na 6 dagen hebben afgesloten.
En dan ook nog het bedrag afschrijven van juni.
HELEMAAL GEK!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VRVH