Klacht: Blij met een dode mus.

op 03 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Onlangs wilde ik een grote bestelling plaatsen bij bol.com. daarbij kreeg ik 80euro korting toegewezen. Uiteraard was ik daar heel blij mee. Tot dat een product niet voorraad was en weg was de korting toen ik wilde betalen. Ik heb er nog een screenshot van. Na conctact met de klanten service mailen ze letterlijk dat het een bug was in het systeem en dat ze mijn blij hebben gemaakt met een dode mus en niks eraan kunnen doen.
‘ Excuses dat we je even hebben blij gemaakt met een dode mus. We kunnen hier verder niks aan doen :(‘ dat staat letterlijk in de mail.
Ik vind dat ze het wel op een hele rare en beetje onbeschofte manier oplossen. En ben het er ook niet mee eens dat het zo gebeurt. De bestelling is ook niet geplaatst ik ben de producten bij een ander bedrijf aan het zoeken want ik gun ze op deze maniet geen rooie cent meer.

Een toepasselijke korting om de dode mus te compenseren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 mei 2017 om 11:27 geantwoord

Beste klant,

Goed dat u dit aangeeft. Ik heb uw klantgegevens gevonden. Ik zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een gepaste oplossing te bespreken.

Groet,
Imro
bol.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Levende mus