Klacht: Wel betaald, geen bevestiging in e-mail en geen blender ontvangen

op 12 oktober 2019 over Blend4You in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 juli een bestelling geplaatst en betaald, maar heb nooit een bevestigingsmail ontvangen. Daarnaast heb ik nog steeds geen blender ontvangen en in mijn account staat zelfs dat ik geen bestelling geplaatst heb. Maar er is toch echt geld van mijn rekening af geschreven.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of product ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blend4You

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blend4You nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hklinkhamer