Klacht: blad Spoor niet ontvangen

op 27 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas ook deze keer geen SPOOR ontvangen. Vorige keer nr. 2 is ook nagestuurd.
Voor SPOORnr. 3 al 2x gebeld. De eerste keer mijn gegevens nagekeken
en blad zou nagestuurd worden. Niets gezien. Nogmaals gebeld
toen was er een computerstoring maar blad zou na 21 juli verstuurd worden. Ik wacht nog steeds. Kunt u mij a.u.b. helpen?

Gewenste Oplossing:

Als ik ieder kwartaal het blad SPOOR ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 juli 2016 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht noorlandfransje@gmail.com

8 maanden geleden - Hartelijk dank. Ik hoop dat het zo beter zal gaan in de toekomst. Met vr. groet, Fransje Noorland

Alle klachten die gemeld zijn door noorlandfransje@gmail.com