Klacht: Retour gestuurd, geen geld ontvangen

Lindy van Gorp op 13 juni 2018 over BK Leder in de categorie Kledingwinkels

Op 18 mei 2018 heb ik 2 jasjes besteld bij BK Leder. Omdat één jasje niet paste, heb ik deze retour gestuurd. Het pakket is op 25 mei 2018 door BK Leder ontvangen, volgens Track-n-Trace PostNL.

Ook op 25 mei 2018 ontving ik een mail van BK Leder, onderwerp; Kan ik u ergens mee helpen? Samenvatting tekst; Het is voor ons belangrijk dat u als klant tevreden bent. Of ik de bestelling in goede orde heb ontvangen etc.

Ik heb op 30 mei 2018 op deze mail gereageerd dat ik een pakket retour heb gestuurd, dat zij dit hebben ontvangen en wanneer ik mijn geld retour kon verwachten. Ik heb tot op heden geen reactie op deze mail. Wat voor mij al een slechte klantenservice betekend. Stuur dan ook de mail van 25 mei 2018 niet, als je toch niet voornemens bent er op te reageren.

Op 4 juni 2018 heb ik nogmaals op de mail gereageerd en deze ook naar het info adres van BK Leder gestuurd. Ook op deze mail heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Op 7 juni 2018 heb ik telefonisch contact gehad met BK Leder. Men verzekerde mij dat het geld zaterdag 9 juni 2018 op mijn rekening zou staan, helaas dit was niet het geval.

Op 11 juni 2018 heb ik wederom telefonisch contact gehad met BK Leder. Mevrouw kon mij niet helpen. Ze zou een notitie klaarleggen voor haar collega, die mij diezelfde dag nog terug zou bellen. Helaas heb ik geen telefoontje gehad en staat het geld nog steeds niet op mijn rekening..

Dit alles bij elkaar getuigd van zeer slechte klantenservice. Ik heb meerdere malen contact gezocht met BK Leder, maar per mail reageren ze niet en telefonisch beloven ze dingen die niet nagekomen worden !

Aangezien ik mijn bestelling op tijd moet betalen en ik ook het pakket binnen een bepaalde tijd terug moet sturen om problemen te voorkomen, moet BK Leder zich ook aan haar eigen voorwaarden voldoen. Volgens meneer aan de telefoon zou het geld binnen 2 weken op de rekening terug moeten staan, volgens de voorwaarden. Dit is dus niet het geval..

Ik kan in dit geval alleen tevreden zijn met het terugbetalen van mijn retour gestuurde product.

Hoewel ik het fijn zou vinden als de verzendkosten ook vergoedt zouden worden, aangezien BK Leder geen antwoordnummer heeft.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BK Leder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door