Klacht: Bizar slechte service

op 14 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 22 juli een vraag ingestuurd via mail (CASE:14612053).
Kan e-books die ik in het verleden heb gekocht niet meer downloaden. Van vier verschillende medewerkers via mail dezelfde vragen gehad. Vaak niet relevant trouwens, het probleem is glashelder, de link achter de downloadbutton is niet meer actueel, maar dat schijnt te complex te zijn.
Alles gemaild, URL’s, boektitels, screenprints.
Na 10 dagen kwam iemand tot de conclusie dat het te ingewikkeld was en door moest naar “het hoofdkantoor”. Voor mij als klant een hele abstracte conclusie (zit de klantenservice dan op een bijkantoor?)
Hierna niets meer gehoord.
Vandaag telefonisch contact opgenomen. Na lang wachten heel onbeleefd geholpen (“U heeft de fout gemaakt geen ISBN nummers te sturen”, “Ik weet niet om welke boeken het gaat”). Kortom weer niets opgeschoten.
Maar wat me vooral mateloos irriteert is dat de toon is dat ik een fout maak, in plaats van excuses voor deze bizar lange oplostijd van een fout en de vraag hoe ik tevreden gesteld kan worden.
Dikke onvoldoende voor bol.com.

Binnen drie dagen toegang tot mijn eigen gekochte e-books en een tegoedbon als excuses voor deze wanprestatie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:04 geantwoord

Beste Annemarie,

Intussen heb je met een collega contact gehad over je melding. Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . .

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:16 geantwoord

Ik heb een mail van een collega gehad en weer toegang tot mijn boeken. Dus dat is opgelost. Wat me verbaast is dat niemand zich zorgen maakt over hoe je een klant behandelt, dus nergens een sorry, of vervelend dat u niet bij uw boeken kan. En iemand ruim twee weken laten wachten tot er een oplossing is.
Ik heb dus geen vragen meer, maar nog steeds een klacht. Hoop dat jullie het verschil zien.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie van Meesche