Klacht: Teleurstelling

M.Gunes op 06 januari 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw, twee dagen(03-01-2012) terug heb ik een pak gereserveerd bij de herenmode(4509020607)vandaag was het koopavond en ik zou mijn pak gaan halen, maar maten klopte niet helemaal mijn colbert was 54 en broek 58 maat. Toen ben ik naar de klantenservice gegaan en ik heb vertelt wat de probleem is er werd geen oplossing gezocht. Ik had klantenkorting kaart en het was ALLEEN geldig voor vandaag daar van kon ik ook geen gebruik maken en ik was twee dagen er mee bezig twee dagen terug en vandaag. Bij andere winkels kan ik ook reserveren en dit soort dingen maak ik nooit mee, bijenkorf is een bedrijf die veel kwaliteit voldoet daarom ben ik in teleurstelling ik kan moeilijk vertrouwen na deze situatie.

Gewenste Oplossing:

Hoe zou u(bijenkorf) dit situatie oplossen om u klant tevreden te stellen over u bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 februari 2012 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Gunes,

Wij hebben onlangs contact met u gehad en uw klacht besproken. Uw klacht is tevens doorgezet naar het desbetreffende filiaal. Nogmaals excuses voor het onstane ongemak. Wij hopen dat het gebaar van onze kant uw teleurstelling iets heeft weggenomen.

Met vriendelijke groet,
Klant Contact center de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door