Mijn Klacht:
2 a 3 jaar geleden een Skagen dames horloge gekocht (nog steeds in de collectie),139 €. Onlangs is het horloge gevallen en barste het glas. Vandaag de Bijenkorf bezocht om het horloge te laten repareren (reistijd 3 1/2 uur). De afdeling verwees mij, daar het horloge opgestuurd moest worden, naar de klantenservice.
Daar bleek weinig sprake te zijn van klantenservice. Daar ik niet kon aantonen dat het horloge gekocht was bij de Bijenkorf zou ik de verzendkosten zelf moeten betalen (€ 8,00). Wat de reparatie zou kosten wist men niet, “misschien 40€”. Informeren naar de prijs kon niet. Waarom zou men, het horloge was misschien wel elders gekocht.
Gewenste Oplossing:
Dat klanten vertrouwd worden. Waarom zou ik ruim 3 uur reizen als ik het horloge elders gekocht zou hebben.
Dat het horloge tegen een redelijke prijs gerepareerd wordt, zonder verzendkosten.
