Klacht: Retourpakket niet te traceren

Conny de Jongh op 18 november 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim twee weken geleden een jas retour gestuurd. Al na 1 dag kwam de melding via Post NL dat dit pakket vertraagd is. Sindsdien is er geen verandering. Dus ik krijg het vermoeden dat gewoon afwachten niet gaat helpen. Het gaat om een behoorlijk bedrag. Meermaals contact gezocht met de klantenservice van de Bijenkorf. Soms een welwillende medewerken die hoop geeft, maar er gebeurt niks. Uiteindelijk op aanraden van Post NL gevraagd of de Bijenkorf een onderzoek wil instellen naar de status van het pakket. Probleem is dat je steeds de klantenservice aan de lijn krijgt en niet de mensen van de afdeling web service. Af en toe krijg ik een mailtje, maar ze reageren ertg traag en blijven hetzelfde zeggen: afwachten.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van mijn bestelling z.s.m.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Bijenkorf

1 jaar geleden - Hi Conny, Als je een pakket retour stuurt naar de Bijenkorf ben jij hier als klant zelf verantwoordelijk voor. Gelukkig gaat dit vaak goed, toch komt het helaas wel eens voor dat wij een retourzending niet ontvangen. Dit houdt in dat wanneer een retourzending niet door ons ontvangen wordt, wij niet in staat zijn om een vergoeding te verlenen. Het spijt mij enorm dat wij niet kunnen overgaan tot vergoeding van de retour. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden. Mocht je hier nog vragen of onduidelijkheden over hebben kan je gerust contact met ons opnemen. Wij zijn elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00. Je kan ons bereiken via chat, WhatsApp, Facebook of Twitter. Of bel ons op 020 808 9333 tot 18.00 uur. Ik wens je voor nu een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Myron Team Webcare de Bijenkorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bijenkorf

Heeft op 08 augustus 2024 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conny de Jongh

Heeft op 08 augustus 2024 om 20:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wat een belachelijk bericht na meer dan een half jaar. Nooit een passende oplossing gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Conny de Jongh