Klacht: retour pakketten zoek óf bij PostNL óf bij de Bijenkorf

Manuela Nije op 11 december 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13-11-‘23 twee pakketjes en op 18-11-‘23 een pakketje retour gestuurd naar de Bijenkorf (antwoordnummer 54079 5004VB Tilburg). Status van alle 3 bij PostNL ‘bezorgtijden is nog niet bekend‘. Totaal bedrag ca € 609,- van de 3 pakketjes.
Meerdere keren PostNL gebeld; zij deelde mij mede, dat, aangezien het om een retour pakket ging de Bijenkorf benaderd moest worden
Hierop meerdere keren de Bijenkorf gebeld; zij deelde mij mede dat het hun verantwoordelijkheid niet is. Zij verwijzen mij weer terug naar PostNL

Gewenste Oplossing:

Mijn geld retour ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijenkorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bijenkorf

Heeft op 08 augustus 2024 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Manuela Nije